close
تبلیغات در اینترنت

مرجع دانلود - 3


جستجوگر پيشرفته سايت





#چگونگی نوشتن مقالات ISI


موسسه اطلاعات علمی (Institute for Scientific Information): بانک اطلاعات ISI مرکزی برای فهرست نمودن و پوشش دادن جامع مهمترین مجلات علمی منتشره در دنیا به منظور تبادل اطلاعات میان پژوهشگران مختلف می باشد. شمار مجلات ISI ثابت نیست. یک مجله ممکن است در یک زمان ٬ از مجلات ISI محسوب شود٬ اما به دلیل کاهش بار علمی٬ بعداً از لیست مجلات ISI کنار گذاشته شود. در حال حاضر بیش از ۱۶۰۰۰ مجله٬ در لیست ISI قرار دارند. هر ساله ۲۰۰۰ مجله جدید مورد ارزیابی قرار می گیرد و حدود ده درصد آنها به لیست ISI اضافه می شوند.

http://kanoonisi.ir/wp-content/uploads/Print-article-isi.png

هر مجله علمی قبل از انتخاب شدن و فهرست شدن در ISI یکسری مراحل ارزیابی را پشت سر می گذارد. از جمله عوامل مورد ارزیابی و رعایت استانداردهای بانک اطلاعاتی ISI ، کمیته علمی منتخب مجله، تنوع بین المللی مقالات چاپ شده در آن، نشر به موقع مجله و جایگاه نشر آن می باشد. لازم به ذکر است که هیچ یک از این عوامل به تنهایی مورد بررسی و ارزیابی قرار نمی گیرد بلکه با بررسی مجموع عوامل یک امتیاز کلی داده خواهد شد. از جمله مواردی که در ارزیابی مجله مورد توجه قرار دارد این است که عنوان مقالات، چکیده و کلمات کلیدی باید به زبان انگلیسی باشد همچنین توصیه می شود که منابع نیز به زبان انگلیسی نوشته شوند. اگر چه اطلاعات علمی مهم به تمامی زبانها به چاپ می رسد اما موارد ذکر شده باید به زبان انگلیسی باشد تا تحت داوری و ارزیابی ISI قرار گیرد زیرا ارزیابی کنندگان مجلات علمی در ISI نمی توانند عناوین و منابع بکار رفته در مقالات را به زبان انگلیسی ترجمه کنند. داوری علمی و تخصصی مقالات چاپ شده در مجله توسط داوران نام آشنای علمی از جمله عمده ترین موارد مورد توجه ارزیابی کنندگان می باشد که گویای اعتبار و غنای علمی مجله است.

ارجاع به خود یا  self citation چیست؟
اگر منابع ذکر شده در مقاله ٬ پژوهش نویسندگان خود مقاله باشد، این کار از ارزش مقاله می کاهد زیرا جنبه بین المللی بودن آن را ضعیف می کند. درجه ارجاع به خود مجلات ISI معمولا کمتر از ۲۰٪ است.

ضریب تاثیر یا درجه تاثیر یا Impact factor چیست؟
این عامل همه ساله توسط ISI برمبنای ارجاعات به هر یک از مجلات علمی آن محاسبه می شود و نتیجه در گزارشات ارجاع مجله یا Journal Citation Reports یا به اختصار JCR ٬ منتشر می شود. این ضریب٬ نه برای مقاله یا نویسنده٬ بلکه برای مجله محاسبه می شود. محاسبه برمبنای یک دوره سه ساله صورت می گیرد. فرضا اگر در سال ۸۴ جمعا ۴۰ ارجاع به یک مجله صورت گرفته باشد و در آن مجله در سال ۸۲ تعداد ۲۶ مقاله و در سال ۸۳ تعداد ۲۴ مقاله چاپ شده باشد٬ ضریب ارجاع آن مجله٬ از تقسیم ۴۰ بر ۵۰ به دست می آید که ۰٫۸ است. یعنی به طور متوسط٬ هر مقاله آن نشریه ۰٫۸ مرتبه مورد استناد مقالات دیگر قرار گرفته است .

ISI بودن یک مجله را چگونه تعیین کنیم؟
بهترین راه٬ مراجعه به سایت هایی نظیر تامسون است. زیرا همچنان که گفته شد٬ هم تعداد مجلات زیاد است و هم ISI محسوب شدن یک مجله ممکن است همیشگی نباشد.هر نشریه با هر امتیاز علمی در کشور چاپ شود اگر ضریب تأثیرش صفر باشد، در این پایگاه قرار نمی گیرد. متأسفانه، در حال حاضر تمامی نشریات ایرانی دارای ضریب تأثیر صفر بوده و جایی در این پایگاه ندارند.

ISC چیست ؟
ISC یا همان پایگاه استنادی علوم جدید و تکنولوژی که همانند ISI دارای مقالات دانشمندان است که خوشبختانه در ایران نیز چنین پایگاهی تاسیس شده است وهم اکنون به فعالیت می پردازد.

معیار اصلی ورود مجلات به نمایه های سه گانه ISI چیست ؟
بر اساس قانون تجمع گارفیلد متون هسته برای تمامی رشته های علمی بیش از ۱۰۰۰ مجله نیست. و همچنین مطالعه ای از سوی گارفیلد بر روی پایگاه اطلاعاتی اِس.سی.آی (Science Citation Index) نشان داده است که ۷۵% ارجاعات در کمتر از ۱۰۰۰ عنوان مجله شناسایی شدند.
حال اگر لازم نباشد که یک نمایه استنادی چند رشته ای جامع بیشتر از چندهزار مجله را پوشش دهد، این مجلات را چگونه باید برگزید؟
هر چند برخی شائبه تاثیر پذیری این امر از سیاست و … را مطرح می کنند ولی نظر ISI Thomson چیز دیگری است. یعنی هزینه- کارآیی. گارفیلد خود می گوید: چون مساله پوشش، وجهی عملا اقتصادی دارد، معیار برای آنچه انتخاب می شود، هزینه-کارایی است. هدف هزینه – کارآمدی یک نمایه به حداقل رسانیدن هزینه در ازای شناسایی یک مدرک مفید و به حداکثر رسانیدن احتمال دستیابی به یک مدرک مفید منتشره است. یک نمایه هزینه- کارآمد باید پوشش دهی خود را تا حد امکان محدود به آن مدارکی نماید که ممکن است افراد مفیدشان بدانند. به زبان ساده ISI Thomson مجلاتی را نمایه می کند که احتمال استناد به آنها بیشتر باشد.ولی چه شاخصی می تواند صلاحیت ورود دیگر مجلات به جمع مجلات منبع ISI Thomson را تایید کند. جواب بسیار ساده است: فراوانی استناد به مجلات در منابعی که پیشتر در این نمایه وارد شده اند.اگر دانشگاهها می خواهند مجلات خود را در نمایه های سه گانه ISI Thomson وارد کنند، علاوه بر رعایت ضوابط عمومی مانند وضعیت نشر، کیفیت مقالات، ترکیب سردبیری و تحریریه و … باید در جستجوی راهکارهایی باشند که به مجلات آنها از سوی مجلات منبع ISI Thomson ، استناد شود. شاید یکی از راهها تشویق محققان دانشگاه در استناد به مدارک مجلات داخلی، در مقالات ارسالی به مجلات تحت پوشش نمایه های سه گانه ISI Thomson باشد.
ارزیابی هزینه چاپ مقاله ISI

از جمله عوامل مورد ارزیابی و رعایت استانداردهای بانک اطلاعاتیISI ، کمیته علمی منتخب مجله ، تنوع بین المللی مقاله های چاپ شده درآن ، نشر به موقع مجله و جایگاه نشر آن می باشد.
این گزارش حاوی اطلاعات ارزشمندی پیرامون مجله ها و رتبه بندی آنها می باشد.
فاکتور تأثیر (Impact Factor)، برای نخستین بار در سال ۱۹۹۵ و توسط بنیانگذار ISI گارفیلد Garfield مطرح شد و به سرعت به صورت دستورالعملی جهت گزینش بهترین مجله ها به کار رفت. حقیقت این است که این فاکتور ابزار کاملی برای اندازه گیری کیفیت مقاله ها نمی باشد، بلکه چون روش بهتری وجود ندارد و در حال حاضر نسبت به دیگر معیارها برای ارزیابی علمی از مزایایی برخوردار است، لذا عموماً مورد استفاده قرار می گیرد.
JCR بیش از ۷۵۰۰ مجله معتبر را در حدود ۲۰۰ حوزه موضوعی از سال ۱۹۹۷ به بعد در بر می گیرد و با استفاده از آن می توان مجله ها را در حوزه های تخصصی، طبقه بندی و شاخص های رتبه بندی آنها را بررسی کرد. JCR در دو نسخه موجود است، نسخه علمی آن در بر گیرنده بیش از ۵۹۰۰ ژورنال علمی و نسخه علوم اجتماعی مشتمل بر ۱۷۰۰ ژورنال است. JCR از طریق Web of knowledge به شرط پرداخت وجه اشتراک قابل بررسی است.

ضریب تاثیر (IF) چیست ؟
فاکتور تاثیر به صورت میانگین، تعداد ارجاعات به یک مورد قابل استناد (نظیر مقاله پژوهشی، مقاله مروری، نامه، یاد داشت، چکیده و..) در یک مجله علمی در طول زمانی معین تعریف شده است. فاکتور تأثیر، تعداد ارجاعات به مقاله های منتظر شده در دو سال قبل مجله تقسیم بر تعداد مقاله های منتشر شده در دو سال مذکور است.
در مواردی فاکتور تأثیر مجله بطور میانگین (که معدل فاکتور تأثیر طول دوران فهرست شدن آن مجله در ISI می باشد)، نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
این شاخص مهمترین و در عین حال کاربردی ترین شاخص ارزیابی مجله ها از نظر ISI است. این عامل همه ساله توسط ISI بر مبنای ارجاعات به هر یک از مجله های علمی آن محاسبه می شود و نتیجه در گزارش JCR منتشر می شود.
این ضریب نه برای مقاله یا نویسنده بلکه برای مجله محاسبه می شود. محاسبه بر مبنای یک دوره سه ساله صورت می گیرد.

چگونه یک چاپ مقاله تضمینی ISI ارزیابی می شود ؟
برای اینکه بتوانید یک مقاله بنویسید، لازم است در این زمینه اطلاعاتی داشته باشید. اگر این مقاله را برای مؤسسه اطلاعات علمی ISI می نویسید، احتمالاً برایتان مهم است که بدانید این مقاله ها چگونه ارزیابی می شود.
امروزه ارزیابی مقاله های علمی یکی از دغدغه های جوامع علمی می باشد. مؤسسه اطلاعات علمیISI برای ارزیابی تحت پوشش فهرست نویسی خود، سه شاخص در نظر گرفته است:
۱- فاکتور تأثیر گذار (IF): این شاخص مهمترین و در عین حال کاربردی ترین شاخص ارزیابی مجله ها از نظر ISI است.
۲- شاخص فوری(Immediately): تعداد ارجاعات به مقاله های منتشر شده مجله در سال مورد ارزیابی تقسیم بر تعداد مقاله های منتشر شده در همان سال مجله مذکور است. این شاخص در حقیقت شیب رشد منحنی ارجاعات را بیان می کند.
۳- شاخص نیمه عمر استناد(Cited Half-Life):نیمه عمر ارجاعات یا نیمه عمر استناد، تعداد سال هایی است که از سال ارزیابی باید به عقب برگشت تا شاهد پنجاه درصد کل ارجاعات به مجله در سال مورد ارزیابی باشیم.

به عبارت دیگر، این شاخص مدت زمانی که نیمی از کل استنادات به آن مجله صورت پذیرفته باشد را نشان می دهد و در حقیقت سرعت کاهش میزان ارجاعات به مجله را بیان می کند.
بدیهی است که وقتی مقاله های یک مجله ارزش خود را برای ارجاعات، زود از دست بدهند (مقاله ها سطحی باشند و خیلی زود بی ارزش شوند)، تنها به مقاله های جدید مجله ارجاع داده می شود.
این موضوع باعث می شود که نیمه عمر ارجاعات به مجله کاهش یابد. بنابراین هر چه نیمه عمر ارجاعات به مجله بیشتر باشد، نشان می دهد که ارزش مقاله های مجله در طول زمان بیشتر حفظ شده است و هنوز مورد ارجاع قرار می گیرند.
در مجموع هرچه نیمه عمر ارجاعات به یک مجله بیشتر باشد، ارزش مجله بالاتر می رود.
در پایان هر سال، مجله های تحت پوشش فهرست نویسی ISI که در فهرست وبگاه علم (Web of Science=WOB) قرار گرفته اند، ارزیابی می شوند.
معیارهای ارزیابی و سنجش همان شاخص های ارزیابی ISI (سه شاخص اشاره شده دربالا) می باشند. نتایج این ارزیابی نیز درگزارش های ارجاع مجله JCR هر سال جهت اطلاع عموم اعلام می شود.
در بین فاکتورهای بالا، فاکتور تأثیر، کاربردی ترین شاخص می باشد و امروزه به طور گسترده ای در درجه بندی و ارزیابی مجله های مورد استفاده قرار می گیرد. این فاکتور در حقیقت توانایی مجله و هیأت تحریریه آن را در جذب بهترین مقاله ها نشان می دهد.
بانک اطلاعات ISI، مرکزی برای فهرست نمودن و پوشش دادن جامع مهمترین مجله های علمی منتشره در دنیا به منظور تبادل اطلاعات میان پژوهشگران مختلف می باشد.
پر واضح است که منظور از پوشش جامع، فهرست نمودن کل مجله های علمی منتشر شده در جهان نمی باشد. چرا که از طرفی مقرون به صرفه نیست و از طرف دیگر تمام مجله های نشر یافته در جهان از استانداردهای ISI پیروی نکرده اند و از غنای علمی لازم برخوردار نیستند. ارزیابی مجله های علمی ISI به طور مستمر و مداوم هر دو هفته صورت می گیرد.
ارزیابی کنندگان ISI در حدود ۲۰۰۰ عنوان جدید را سالانه مورد ارزیابی قرار داده و تنها ۱۰ تا ۱۲ درصد از مجله های علمی ارزیابی شده، انتخاب می شوند. هر مجله علمی قبل از انتخاب شدن و فهرست شدن در ISI یکسری مراحل ارزیابی را پشت سر می گذارند.
از جمله عوامل مورد ارزیابی و رعایت استانداردهای بانک اطلاعاتیISI، کمیته علمی منتخب مجله، تنوع بین المللی مقاله های چاپ شده درآن، نشر به موقع مجله و جایگاه نشر آن می باشد.
لازم به ذکر است که هیچ یک از این عوامل به تنهایی مورد بررسی و ارزیابی قرار نمی گیرد، بلکه با بررسی مجموع عوامل، یک امتیاز کلی داده خواهد شد.
از جمله مواردی که در ارزیابی مجله مورد توجه قرار دارد این است که عنوان مقاله ها، چکیده و کلمات کلیدی باید به زبان انگلیسی باشد همچنین توصیه می شود که منابع نیز به زبان انگلیسی نوشته شوند.
پذیرش مقاله isi
اگر چه اطلاعات علمی مهم به تمامی زبانها به چاپ می رسد، اما موارد ذکر شده باید به زبان انگلیسی باشد تا تحت داوری و ارزیابی ISI قرار گیرد زیرا ارزیابی کنندگان مجله های علمی در ISI نمی توانند عناوین ومنابع بکار رفته در مقاله ها را به زبان انگلیسی ترجمه کنند.
داوری علمی و تخصصی مقاله های چاپ شده در مجله توسط داوران نام آشنای علمی از جمله عمده ترین موارد مورد توجه ارزیابی کنندگان می باشد که گویای اعتبار و غنای علمی مجله است.
سه پایگاه WOS ، EST و JCR از معتبرترین پایگاه های علم سنجی هستند که توسط مؤسسه اطلاعات علمی ISI تهیه و روز آمد سازی می شوند.
پایگاه Essential Science Indicators) ES بر مبنای دوره های زمانی ۱۰ ساله، به ارائه آمار در قالب شاخص های تعیین شده تولید علم از جمله رتبه علمی کشورها بر اساس تعداد تولیدات علمی، تعدا کل استنادها و نسبت استناد به تولیدات علمی می پردازد.
در پایگاه Web of Science(WOS) امکان جستجو و استخراج اطلاعات در طول دوره های زمانی مختلف بر اساس شاخص های گوناگون علم سنجی وجود دارد.
پایگاه (JCR (Journal citation Reprts به ارائه گزارش استنادی نشریه ها می پردازد.
از طرفی تعداد نشریه هایی که هر کدام از این پایگاه ها نمایه می کنند نیز با دیگری متفاوت است.

بهترین معیارهای ISI برای نمایه کردن مجله ها چیست؟
در سایتISI چهار مورد به عنوان ملاک های اصلی نمایه شدن مجله آمده است که عبارتند از:
۱- زمان بندی نشر، تعریف شده باشد یعنی معلوم باشد که فصلنامه است، ماهنامه است یا … و در موعد معین هم آماده شود.
۲- فرآیند داوری برای مجله تعریف شده باشد.
۳- قواعد نشر بین المللی را رعایت کند. برای مثال، عنوان مجله گویای محتوای آن باشد.
۴- مقاله به هر زبانی که باشد مهم نیست ولی چند مورد در آن باید به زبان انگلیسی باشد که عبارتند از: اسامی نویسندگان، عنوان، چکیده و کلمات کلیدی و حتی الامکان منابع و مآخذ هم انگلیسی باشد.

قیمت نوشتن مقاله isi
موارد فرعی هم وجود دارد که شامل این موارد است:
۱- مجله باید حوزه بین المللی داشته باشد و به یک حوزه جغرافیایی خاص تعلق نداشته باشد.
۲- در حوزه آن مجله، ترجیحاً مجله مشابه نباشد یا اگر هست آن مجله معیار برتری نسبت به آنها داشته باشد.
۳- افراد به وجود آورنده آن حتی الامکان افراد شناخته شده ای باشند.
۴- افراد به وجود آورنده، توزیع جغرافیایی مناسبی داشته باشند مثلاً همه ایرانی نباشند.
البته موارد فرعی، نمره اضافه دارد و در قبولی یا رد مجله از طرفISI نقش بازی نمی کند.

بازديد : 15 بار نظر دهيد! [ ]


دانلود آهنگ آرزوی من از احمد صفایی


دانلود آهنگ غمگین احمد صفایی به نام آرزوی من با کیفیت بالا و لینک مستقیم

احمد صفایی
احمد صفایی

دانلود آهنگ با کیفیت 320

بازديد : 20 بار نظر دهيد! [ ]


\=جدیدترین عکس نوشته های پروفایلی درباره دوست و رفیق


کوکا: در ادامه گالری عکس نوشته های زیبا درباره دوست و رفیق را جمع آوری نموده و در اختیار شما قرار داده ایم:

عکس نوشته زیبا درباره دوست
عکس نوشته زیبا درباره دوست
عکس نوشته پروفایلی درباره رفیق
عکس نوشته پروفایلی درباره رفیق
عکس نوشته زیبا درباره دوست
عکس نوشته زیبا درباره دوست
عکس نوشته پروفایلی درباره رفیق

بازديد : 22 بار نظر دهيد! [ ]


دانلود آهنگ جدید روح الله شفیعی، تنهایی


دانلود جدیدترین آهنگ از روح الله شفیعی به نام تنهایی با کیفیت بالا

روح الله شفیعی
روح الله شفیعی

دانلود آهنگ با کیفیت 320

بازديد : 24 بار نظر دهيد! [ ]


!~-فرش کاشان - فرش 700 شانه - فرش 1000 شانه


قیمت فرش 1000 شانه

فرش 1000 شانه قیمت رقابتی دارد با توجه به اینکه تولید کننده های فرش ماشینی در سالهای اخیر به تولید فرش های مدرن تهران پسند رو آورده اند و در چند سال اخیر فرش 1000 شانه رقابتی گرفته و دلیل اصلی آن هم افزایش تولید فرش 1000 شانه میباشد.
البته فرش 1000 شانه قیمت آن نسبت به 2 سال اخیر کاهش داشته و تولید کننده های فرش ماشینی با کاهش قیمت تمام شده فرش 1000 شانه  آن را کاهش داده اند. اما این تنها دلیل کاهش قیمت فرش 1000 شانه نیست. farsh kashan یکی دیگه از دلایل کاهش قیمت فرش 1000 شانه تولید نخ خواب این فرش توسط تولید کنندگان داخلی است. قبلا تولید کنندگان فرش 1000 شانه قیمت بالاتری پرداخت می کردند جهت مواد اولیه و واردات نخ از اروپا یا از ترکیه. دلیل اصلی البته زیاد شدن تعداد فرش 1000 شانه قیمت آنرا هم کاهش داده است.

فرش ماشینی 1000 شانه

تولید فرش ماشینی  1000 شانه به صورت گسترده ای در شرکت فرش کاشان (farsh mashini) رو به رشد می باشد . فرش ماشینی 1000 شانه با تراکم 3000 جزء فرش های مرغوب شرکت فرش کاشان می باشد. نمایندگی فرش کاشان با ارائه فرش ماشینی 1000 شانه و فرش 700 شانه و تابلو فرش توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند چرا که نمایندگی فرش کاشان محصولات خود را از شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) تهیه می کند و نماینده شرکت فرش کاشان در سراسر ایران می باشد.
خاصیت فرش ماشینی 1000 شانه این است که با تراکم بالا و بافت ریز و نخ ریز و محکم به فرشی ظریف و با کیفیت و بادوام تبدیل شده است.
در شرکت فرش کاشان برای تولید فرش 1000 شانه از طراحی و خلاقیت بالقوه هنرمندان فرش ماشینی کاشان استفاده می شود لذا فرش ماشینی 1000 شانه جزء فرش های جدید و مرغوب شرکت فرش کاشان sherkate farsh می باشد.
البته فرش 700 شانه نیز جزء فرش های با کیفیت و خوش طرح و هنری شرکت فرش کاشان می باشد.
فرش ماشینی کاشان 1000 شانه، فرش هفتصد شانه، تابلو های فرش، همه و همه از محصولات شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) می باشد که در رنگ ها و طرح های مختلف به بازار عرضه می شوند.

فرش 700 شانه

فرش 700 شانه کاشان دستبافت گونه و 8 رنگ میباشند. مشتریان گرامی با مراجعه به نمایندگی فرش کاشان در سراسر ایران می توانند به راحتی فرش 700 شانه کاشان را تهیه کنند. فرش 700 شانه تراکم 2550 از نخ 100% اکرلیک هیت ست می باشد . همان طور که می دانید ویژگی نخ اکرلیک نخ بدون پرز دهی و الیاف نرم می باشد. نخ اکرلیک که با آن شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) فرش 700 شانه کاشان را تولید می کنند برتری هایی دارد مانند رنگ های زنده و شفاف و مقاومت در برابر حرارت و … که این برتری در فرش های پلی استر و غیر اکرلیک وجود ندارد.
طرح دستبافت گونه قیمت فرش 700 شانه کاشان که در شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) به تولید می رسد در متراژ 6 متری و 9 متری و 12 متری یعنی  3×2 و 5/3×5/2 و 4×3  می باشد.

فرش 700 شانه تراکم 2550

فرش 700 شانه تراکم 2550 تولید فرش ماشینی کاشان در یک متر عرضی دارای 700 گره ( ریشه ) می باشد. با توجه به آنچه گفته شد منظور از شانه تراکم عرضی و منظور از تراکم ، تراکم طولی می باشد.
شرکت فرش آرمان با تولید فرش 700 شانه تراکم 2550 توانسته رضایت مصرف کنندگان عزیز را جلب نمایند چرا که طرح و نقش در فرش 700 شانه تراکم2550 به گونه ای خاص و نوع بافت با پیشرفته ترین نوع دستگاه Hcp می باشد. تولید فرش 700 شانه تراکم 2550 در شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) در طی سال با رشد قابل توجهی روبرو می باشد و شرکت فرش آرمان هر لحظه در تلاش است که بتواند فرش 700 شانه تراکم 2550 را با بهترین کیفیت بدست مشتریان و مصرف کنندگان گرامی برساند لذا نمایندگی شرکت فرش ماشینی  کاشان در سراسر ایران با فروش فرش 700 شانه تراکم 2550 در تحقق این امر به شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) کمک کنند.
فرش 700 شانه تراکم 2550 و فرش 700 شانه تراکم 2250 هر دو جزء فرش  700 شانه مرغوب به حساب می آیند اما فرش 700 شانه تراکم 2550 به نسبت دیگری از کیفیت و تو پری بیشتری برخوردار می باشد لذا فرش 700 شانه تراکم 2550 با دوام تر و نرم تر از دیگریست.

اخذ نمایندگی فرش

اخذ نمایندگی شرکت فرش کاشان : مقوله فرش و تولید فرش و نمایندگی فرش ماشینی کاشان در این دوره که نسل ما زندگی میکند دارای فعالیت گسترده ای می باشد. ما سعی داریم در این مقاله کوتاه برای اخذ نمایندگی فرش از جمله تابلوی فرش یا فرش کاشان نکاتی را عنوان کنیم.
و از آنجایی لیست کارخانه های فرش کاشان که تولید فرش به کار آفرینی کمک شایانی می کند و باعث کمک به اقتصاد شده بسیاری در پی اخذ نمایندگی فرش می باشند.
اخذ نمایندگی فرش را از جنبه های مختلف بررسی میکنیم:
رزومه کارخانجات فرش کاشان: از آنجایی که فروش فرش ماشینی و تابلو فرش ماشینی نیاز به مهارت و اطلاعات کافی دارد کسانی که برای گرفتن نمایندگی فرش کاشان مراجعه می کنند باید رزومه خود را تحویل دهند و سوابق خود را معرفی کنند. رزومه برای اخذ نمایندگی فرش عبارت است از : مشخصات شناسنامه ای ، تحصیلات، مهارت ها، سوابق کاری، ادرس و…

خرید فرش از کارخانه

مکان کارخانه فرش ماشینی کاشان: عزیزانی که برای نمایندگی فرش به شرکت های فرش یا سایت های اعطای نمایندگی فرش مراجعه می کنند لازم است مکان مشخص و دقیقی را برای فروش و فعالیت خود معرفی کنند. و البته مسیولیت فراهم نمودن امکانات فروشگاه و تهیه و تجهیز فروشگاه یا هر مکان مناسبی جهت توزیع مطلوب در بیشتر شرکت ها به عهده متقاضی  نمایندگی فرش می باشد.
شرایط کارخانه فرش ماشینی: شرکت ها برای اعطای نمایندگی فرش به کسانی که خواهان اخذ نمایندگی فرش می باشند شرایط متناسب با شرکت خود را عنوان می کنند و مراجعه کننده  نمایندگی فرش  در صورتی می توانند موفق به اخذ نمایندگی فرش شوند که بتوانن این شرایط را بپذیرند.

فرش 1200 شانه

قیمت فرش 1200 شانه کاشان با کیفیت مرغوب و طرح و رنگ بسیار زیبا از دیگر محصولات فرش ماشینی کاشان است که جزء یکی از بهترین و عالی ترین نوع فرش در ایران و جهان محسوب می شود. شرکت فرش ماشینی کاشان با بابفت فرش 1200 شانه توانست مانند همیشه خود را در رده بهترین تولید کننده فرش ماشینی ثابت نگه دارد. فرش 1200 شانه با تراکم 3600 با طرح های هما، لیدا، فرشته، راتا، افشان در رنگ های آبی، کرم، سرمه ای و … چشم هر بیننده و خریداری را خیره میسازد. فرش ماشینی 1200 شانه ابریشم گونه 8 رنگ و بسیار خاص و جذاب است. شما عزیزان می توانید برای مقایسه فقط و فقط روی فرش 1200 شانه دست بکشید و با نوازش آن تفاوت فرش 1200 شانه را با فرش 1000 شانه و فرش 700 شانه تشخیص دهید.
فرش 1200 شانه با جلوه گری نقشه های خود دیوانه وار خود نمایی می کند و بارز ترین نوع فرش ماشینی کاشان را به رخ می کشد. فرش 1200 شانه بعد فرش 1000 شانه تولید و به بازار عرضه شد. خریداران فرش 1200 شانه با یک نگاه جذب نقش های زیبای آن می شوند.

قیمت فرش 9 متری

یکی از دلایل اینکه قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه نسبت به فرش 700 شانه 12 متری و فرش 700 شانه 6 متری قیمت بالاتری دارد این است که شرکت فرش کاشان زمانی که اقدام به تولید فرش 700 شانه 9 متری ماشینی می کند. همان زمان و امکاناتی را به کار می برد که در زمان تولید فرش 700 شانه 12 متری می باشد پس قیمت فرش ماشینی 9 متری  700 شانه تقریبا در حدود قیمت فرش 12 متری مواد اولیه می خواهد از این رو تناسب قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه با 12 متری تناسب قابل توجهی می باشد. در کل با توجه به هزینه تمام شده برای فرش 9 متری ماشینی 700 شانه توسط شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) قیمت این فرش بیشتر است و البته برای فرش 1000 شانه هم صادق می باشد. از این رو قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه نسبت به قمیت فرش 12 متری ماشینی 700 شانه بیشتر می باشد. همیشه نمایندگی فرش ماشینی کاشان نسبت به قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه معترض می باشند چرا که ایشان به هزینه اولیه برای تولید فرش 9 متری ماشینی 700 شانه توجه ندارند

فرش ماشینی گرد

همه میدانیم که همیشه از فرش ماشینی به عنوان نوعی وسیله مصرفی استفاده نمی شود. مانند استفاده از فرش گرد. این نوع فرش را معمولا در قسمت هایی استفاده می کنند که بیشتر جنبه تزئینی دارد.
از فرش گرد معمولا در وسط مکان های بزرگ استفاده می کنند یا روی فرش را مبل های زیبا میگذارند تا دکوراسیون زیبایی را بیافرینند. تولید فرش گرد اصلا برای تولید کننده ها به صرف نیست چرا که مساحت زیادی را در برمیگیرد اما تولید کننده برای جلب رضایت مشتری سعی در تولید این نوع فرش می کنند.
فرش گرد 700 شانه کیفیت فرش 12 متری 700 شانه و از نظر جنس و البته طرح و رنگ هیچ تفاوتی ندارد و تفاوت این فرش و فرش 6 متری یا 9 متری و 12 متری در ابعاد آنها می باشد.
برای تولید فرش گرد از نقشه مخصوص خود آن استفاده می شود و طرحی را که در فرش ابعاد مستطیل شکل بافت می شود از قبل در نقشه طرح ریزی می شود که این کار توسط نقشه کشی های افراد متبحر انجام می شود و بعد از آن طرح را به دستگاه معرفی کرده و دستگاه شروع به بافت فرش می کند.
فرش مدرن تهران گرد فرشی نیست که همه مردم از آن استفاده کنند و همان طور که گفتیم جزء لوازم مصرفی و لازمه نیست اما اگر در مکانی از آن استفاده شود بسیار زیبا و شکیل می باشد.

شرکت های معتبر فرش

یکی از دغدغه های خریداران فرش و فروشگاههای فرش ماشینی تشخیص شرکت های معتبر فرش از دیگر فروشندگان و واسطه گر های فرش ماشینی می باشد . از آنجایی که بسیاری از فروشندگان فرش تولید کننده نیستن و فقط واسطه گری می کنند و باعث می شوند قیمت فرش ماشینی به صورت واقعی به دست خریداران و مصرف کنندگان نرسد نیاز است که با دقت بسیار در این امر تلاش کنیم تا بتوانیم محصول خود را از تولید کننده اصلی خریداری کنیم.
تولید کنندگان فرش ماشینی که همان شرکت فرش معتبر می باشند همیشه خود نیز از اینکه مجبور هستند واسطه هایی رو در کنار خود داشته باشند موافق نیستند چرا که محصول آنها بدون هیچ نیازی با قیمت بیشتری به دست مصرف کننده می رسد.
شرکت های معتبر فرش همیشه در تلاشند فرش با کیفیت و مرغوب به دست مشتری برسانند چرا که تحویل فرش با کیفیت نامرغوب به برند و اعتبار شرکت ضربه وارد می کند. از این رو وجود واسطه و تحویل و فروش فرش بی کیفیت توسط واسطه ها با نام و برند شرکت های معتبر ضرر زیادی به شرکت های معتبر فرش می رساند.

بازديد : 10 بار نظر دهيد! [ ]









بک لينک بک لينک
X
تبلیغات